Семінар «Формування іміджу бібліотеки за допомогою соціальних мереж»
Стрімкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій впливає на всі сфери суспільного життя. Діяльність бібліотек має відповідати мінливим запитам своїх користувачів і вимогам часу. Інновації в бібліотечному обслуговуванні найчастіше стосуються створення нових інформаційно-комунікаційних послуг і сервісів, використання інтернет-ресурсів для задоволення інформаційних потреб користувачів на новому якісному рівні.
25 вересня 2024 був проведений семінар «Формування іміджу бібліотеки за допомогою соціальних мереж» в онлайн-форматі, організований Науково-методичним центром вищої та фахової передвищої освіти.
З вітальним словом виступив т. в. о. директора ВФПО Микола Хоменко та окреслив актуальні питання організації роботи бібліотеки в сучасний період.
У рамках семінару було проведено нагородження переможців конкурсу «Найкращий бібліотечний онлайн-сервіс 2024», а також онлайн-презентацію другої частини збірки «Моя незламна Україна», куди увійшли авторські прозові твори студентів і педагогічних працівників.
Про роботу бібліотек у Німеччині, зокрема в м. Берлін розповіла Марія Чинкіна, засновниця проєкту «Берлін разом з Ї».
Директор бібліотеки ім. Л. Каніщенка ЗУНУ Казимир Возьний, завідувач читального залу для студентів Ірина Любезна та провідний бібліотекар Наталя Бруханська взяли участь у семінарі з доповіддю на тему «Іміджеві аспекти бібліотеки ЗВО: від соціальних мереж до нетривіальних ідей». Імідж — це сформований у свідомості людей образ або уявлення про людину, організацію, продукт чи бренд. Він може бути як позитивним, так і негативним і формується на основі зовнішніх характеристик, поведінки, комунікацій та впливу засобів масової інформації. Соціальні мережі у діяльності бібліотек ЗВО – ефективний канал комунікації та промоції. Важливим залишається аспект інформаційної підтримки та збереження користувацького інтересу до бібліотечної діяльності, читання загалом та власне бібліотеки як сучасного простору. Забезпечення ефективної присутності бібліотеки в соціальних медіа вимагає належної організації роботи з контентом, адаптованим до інтересів та потреб цільової аудиторії. Нетривіальні ідеї у бібліотечному середовищі відіграють критично важливу роль в адаптації до сучасних викликів та вимог, забезпечуючи ефективне обслуговування користувачів і збереження культурних традицій. Використання нетривіальних ідей дозволяє бібліотекам не тільки покращити якість сервісів, але й створити новий простір для культурного та освітнього розвитку.
Врешті-решт, інноваційні практики бібліотеки ім Л. Каніщенка ЗУНУ визначають її як соціокультурний центр, де книги, освіта та культурні заходи є інструментами для підтримки розвитку особистості та підготовки громадян, здатних до самовизначення і самореалізації в складних суспільних умовах.