5-та Міжнародна CIMA Business Game – для українських студентів!
До уваги студентів економічних спеціальностей Західноукраїнського національного університету!
AICPA&СІМА запрошує вас взяти участь у інтернет-версії бізнес-гри CIMA Business Game, що заснована на реальному фінансовому кейсі компанії «KuppKarr»* та кращих світових практиках.
Цьогоріч до гри приєднуються студенти Молдови, Румунії, Греції та Болгарії, що зробить змагання ще цікавішими!
Детальніша інформація за посиланням: https://sway.cloud.microsoft/kVbvl6OoYUtmCEV4?ref=email
Вікторина, яку ви зможете пройти після ретельної підготовки за посиланням: KuppKarr (The rise of EV cars) - EU2024 . Випробуй себе та запропонуй власні вирішення питань та проблем, що постають перед сучасним бізнесом і світом.
Це стане чудовою нагодою познайомитись з СІМА та її кваліфікацією, а також взяти участь у розв'язанні реальних питань та проблем, що постають перед сучасним бізнесом.
Період гри – 14 жовтня - 20 листопада.
Гра складається з 24 питань з варіантами відповідей (загалом 100 балів). Прохідний рівень – 75 балів. Час проходження і кількість спроб необмежені.
Кожен учасник має вказати адресу електронної пошти, ім'я та прізвище (англійською), університет, факультет/спеціальність.
При умові отримання 75 і більше балів, учасник має зробити знімок екрана, де видно його прізвище і фінальний бал, і відправити його на адресу cimaukraine@gmail.com для отримання сертифіката.
СІМА-Україна також відзначить найкращих гравців та розмістить інформацію про них на своїх сторінках у соцмережах.
Координатор заходу від Західноукраїнського національного університету – Наталія ПОЧИНОК, к.е.н., доцент, координатор міжнародної діяльності факультету фінансів та обліку.
*«KuppKarr» - вигадана компанія, один із найбільших у світі виробників автомобілів, який оголосив, що планує припинити розробку нових моделей автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння («ДВЗ»), які базуються на бензині або дизельному пальному. Він продовжить виробництво наявних моделей, поки є достатній попит у всьому світі, але компанія планує повністю перемикнутися на виробництво електромобілів.
Ймовірно, інші великі виробники будуть наслідувати цей приклад. Багато країн взяли на себе зобов’язання поступово відмовитися від автомобілів з ДВС через екологічні проблеми.
Однак, згідно з останніми новинами, продажі електромобілів у Веллендії (вигадана країна) залишаються низькими, і більшість автомобілістів продовжують купувати автомобілі, що працюють на бензині чи дизельному пальному.
Опитування споживачів показують, що автомобілісти Велландії неохоче купують електромобілі через обмежену доступність пунктів зарядки в їхній країні. Залежно від моделі запас ходу деяких електромобілів становить лише 170 кілометрів, після чого їхні батареї потрібно заряджати. Багато автомобілістів стурбовані можливістю опинитись у безвиході, якщо їхні автомобілі розрядяться до того, як вони знайдуть вільну зарядну станцію.
Питання вікторини будуть зосереджені на таких сферах:
- Передові технології в галузі
- Бізнес ризики
- Проблеми з навчанням і програмним забезпеченням
- Варіанти реалізації рішень вищого керівництва
- Цінова стратегія
- Інтегрований звіт
- Ризики та можливості
- Залучення ключових співробітників