Лекція з нейромаркетингу від практика
15 вересня студенти-маркетологи прослухали лекцію нейромаркетологині Жанни Савчук (м. Краків, Польща), яка відбулась у «ДІЯ.Бізнес. Тернопіль». Жанна Савчук також викладає курс «Нейромаркетинг» в Українському католицькому університеті (Львів) як запрошений лектор.
Спікерка має 15+ років досвіду у комерційному маркетингу, засновниця книгарні з поведінкової економіки та нейромаркетингу mozok.books, а також співзасновниця Міжнародної асоціації нейромаркетингових компанії «Neuro Union».
Під час лекції слухачі, серед яких також були і представники бізнесу, отримали цінну інформацію про тонкощі проведення нейромаркетингових досліджень, ознайомились з особливостями ведення переговорів із замовниками досліджень із айтрекінгу та із кейсами з практики нейромаркетингових досліджень відомих міжнародних брендів.
Жанна Савчук підкреслила, що лабораторія нейромаркетингу та реклами, яка функціонує в ЗУНУ, – унікальна і потрібно використовувати всі можливості практичного навчання в такій лабораторії, щоб стати успішним маркетологом. Також студенти отримали запрошення відвідати нейромаркетингову фірму під час екскурсії в Кракові!