» » Екскурсія до лабораторії нейромаркетингу та реклами Західноукраїнського національного університету

Екскурсія до лабораторії нейромаркетингу та реклами Західноукраїнського національного університету

Дата: 4-03-2025, 12:12 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

 Нещодавно відбулася онлайн-екскурсія до лабораторії нейромаркетингу та реклами Західноукраїнського національного університету для студентів-маркетологів Державного університету "Житомирська політехніка". Такі екскурсії минулого навчального року були проведені для студентів з Полтави, Сум, Хмельницького, Києва.
Здобувачі освіти кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій Житомирської політехніки ознайомились із обладнанням лабораторії класичного університету Тернополя, яке використовується на заняттях з Інтернет-маркетингу, маркетингу соцмереж, нейромаркетингу, методикою викладання психології поведінки, технологією проведення нейродосліджень за допомогою айтрекінгу та електроенцефалографії. Освітлення, фотобокси, звукозапис, відеозапис, нейрообладнання, різноманітні фотофони, аромарідини та засоби візуалізації роботи мозку людини дуже зацікавили житомирських колег і студентів.
Такий міжуніверситетський досвід сприятиме поширенню кращих педагогічних практик з метою підготовки високопрофесійних спеціалістів із маркетингу для повоєнної відбудови України.