» » Інтерактивний тренінг від ПриватБанку: практичний досвід для майбутніх фінансистів

Інтерактивний тренінг від ПриватБанку: практичний досвід для майбутніх фінансистів

Дата: 28-03-2025, 15:27 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

 Сучасний ринок праці вимагає від молодих спеціалістів не лише теоретичних знань, а й практичних навичок комунікації, стресостійкості та клієнтоорієнтованості. У межах практико-орієнтованого навчання та з метою підвищення рівня спеціальних (фахових, предметних) компетентностей 26 березня 2025 року, за ініціативи к.е.н., доцентки Забчук Г. М. та к.е.н., доцентки Іващук О. О., для студентів освітніх програм «Митна та податкова справа», «Фінанси», «Фінансовий менеджмент» та «Банківська справа» було проведено інтерактивний тренінг. Спікерами виступили керівник контакт-центру ПриватБанку м. Тернополя Галина Борисівна Приймак та працівники контакт-центру. 

Під час тренінгу студентів ознайомили з роботою ПриватБанку, технікою взаємодії з клієнтами, методами індивідуального підходу, а також способами ефективної роботи зі скаргами та запереченнями. Учасники відпрацьовували реальні сценарії спілкування з клієнтами, навчалися обробляти звернення та швидко знаходити рішення в конкретних ситуаціях. 

Участь в інтерактивному тренінгу – це чудова можливість для студентів отримати перший досвід роботи, розширити свої знання у банківській сфері та вдосконалити навички комунікації. Для багатьох цей тренінг став не лише корисним досвідом, а й першим кроком до побудови успішної кар’єри у банківській сфері. 

Щиро дякуємо Галині Борисівні Приймак та працівникам контакт-центру ПриватБанку за цінні знання та досвід, якими вони поділилися з нашими студентами!