Відбулася відкрита лекція
24 березня 2015 року в залі засідань вченої ради Тернопільського національного економічного університету відбулася відкрита лекція доктора економічних наук, професора Миколи Ярославовича Матвіїва на тему: «Корпоративна соціальна відповідальність як чинник функціонування маркетингу підприємств».
Розпочав захід проректор з наукової роботи, доктор економічних наук, професор З.-М. В. Задорожний. Зеновій Васильович наголосив, що такі відкриті лекції вже стали хорошою традицією вищого навчального закладу, яка дає можливість науковцям обмінятися досвідом, а також передати його студентам.
Упродовж зустрічі учасники розглянули такі питання:
1.Становлення соціальної відповідальності підприємств в умовах ринку.
2.Еволюція соціального маркетингу від 1.0 до маркетингу 3.0.
3.Піраміда рівнів соціальної відповідальності за А. Кероллом.
4.Модель корпоративної соціальної діяльності підприємств.
5.Соціально-етичний маркетинг в Україні.
Відкрита лекція Миколи Ярославовича відзначалася актуальністю тематики, оригінальністю викладу матеріалу й цікавою подачею.
Для усіх, хто не мав можливості поспілкуватися з науковцем додаємо презентацію.