Триває проект «Відкрита лекція»
30 березня 2015 року у залі засідань Вченої ради Тернопільського національного економічного університету відбулася відкрита лекція доктора економічних наук, професора кафедри міжнародного менеджменту та маркетингу Дмитра Андрійовича Штефанича на тему: «Структура і процес маркетингового дослідження».
Із вітальним словом до присутніх звернувся директор Навчально-наукового інституту міжнародних економічних відносин ім. Б.Д. Гаврилишина, кандидат економічних наук, доцент Ігор Михайлович Таранов: «Сьогодні, продовжуючи естафету відкритих лекцій, ми маємо чудову нагоду поспілкуватися із знаним науковцем, мудрим наставником, досвідченим професором – Дмитром Андрійовичем. Упродовж зустрічі кожен матиме можливість відкрити для себе нові цікаві факти, поглибити знання й отримати ґрунтовні відповіді на запитання. Бажаю нам усім плідної роботи та жвавих обговорень».
Професор Д.А. Штефанич запропонував у рамках вибраної теми розглянути такі питання:
1. Структура маркетингових досліджень.
2. Визначення проблеми, цілей дослідження та формулювання робочої гіпотези.
3. Визначення методів збирання даних.
4. Планування вибірки.
5. Інструменти, що використовуються у процесі маркетингових досліджень.
6. Обробка даних, їх аналіз та підготовка звіту про результати маркетингових досліджень.
Лекція була дуже цікавою й корисною для її слухачів. Сподіваємося, що кожен почерпнув для себе багато важливої інформації, яка дасть змогу ефективно здійснити будь-яке маркетингове дослідження, а для тих, хто, не мав змоги поспілкуватися з науковцем додаємо презентацію.