Студенти-маркетологи в «Кишені майстра»
Чудова нагода розвинути професійні навики з маркетингу випала студентам 4 курсу Українсько-нідерландської факультет-програми. На замовлення торговельної мережі «Кишеня майстра» молодь виконувала низку завдань, що пов’язані з ребрендингом компанії: створення нового логотипу, слогану та назви для нових та існуючих торговельних точок мережі.
Представники «Кишені майстра» високо оцінили результати студентської роботи та організували цікаву екскурсію в одному з магазинів мережі, під час якої юнаки та дівчата отримали можливість ознайомитися з товарним асортиментом, стандартами сервісу та загальною маркетингою політикою компанії, а також особисто поспілкуватися з власниками мережі про відкриття салону-студії кераміки та сантехніки, що розпочне свою роботу в абсолютно новому для міста Тернополя форматі вже у найближчій перспективі.
Адміністрація запросила студентів до проходження навчальної практики на базі торговельної мережі «Кишеня майстра» та висловила своє бажанняі надалі розвивати співпрацю з викладацько-студентським колективом Українсько-нідерландської факультет-програми.
Студенти групи МУН-41 щиро дякують маркетологу Барзишену Олександру та усій команді торговельної мережі «Кишеня майстра», а також доценту кафедри міжнародного менеджменту та маркетингу Лагоцькій Наталії за чудову можливість отримати практичний досвід, а також з нетерпінням чекають нових завдань та зустрічей!