Реєстрація місця проживання
Шановні мешканці гуртожитків студентського містечка ЗУНУ!
Дирекція студентського містечка інформує, про необхідність реєстрації місця проживання в студентських гуртожитках після поселення. Для цього потрібно, особисто звернутися до паспортиста студентського містечка (гуртожиток № 1 каб. 10) із таким пакетом документів:
- паспорт громадянина України зразка книжечки або ІД картки з додатком оригіналом (довідкою про реєстрацію, або довідкою про зняття з реєстрації);
- військовий квиток або приписне посвідчення (для хлопців, або для військовозобов’язаних);
- квитанція про оплату адміністративного збору.
За детальною інформацією звертитися до паспортиста університету.
Години прийому документів:
Понеділок – п'ятниця: 9:00 – 17:00.
Обідня перерва: 13:00 – 14:00.
Зняття з реєстрації місця проживання
Шановні мешканці гуртожитків студентського містечка ЗУНУ!
Дирекція студентського містечка інформує, що після завершення терміну проживання, Ви зобов’язані знятися з реєстраційного обліку місця проживання, оскільки відсутні підстави на користування житловим приміщенням та підстави перебування у навчальному закладі (Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» (стаття 7) та постанова Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 року №207).
Для зняття з реєстрації місця проживання необхідно особисто звернутися до паспортиста студентського містечка (гуртожиток № 1 каб. 10 ) із таким пакетом документів:
- паспорт громадянина України зразка книжечки або ІД картки з додатком оригіналом (довідкою про реєстрацію);
- військовий квиток або приписне посвідчення із відміткою про зняття з військового обліку у Тернопільському військовому комісаріаті (для хлопців та військовозобов’язаних);
- квитанція про оплату адміністративного збору.
За детальною інформацією звертитися до паспортиста університету.
Години прийому документів:
Понеділок – п'ятниця: 9:00 – 17:00.
Обідня перерва: 13:00 – 14:00.