» » «Підготовка міждисциплінарної курсової роботи студентами І курсу СВО «Магістр»

«Підготовка міждисциплінарної курсової роботи студентами І курсу СВО «Магістр»

Дата: 26-04-2018, 11:13 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

 23 квітня 2018 р. з ініціативи професорсько-викладацького колективу кафедри банківської справи відбувся методичний семінар на тему: «Підготовка міждисциплінарної курсової роботи студентами І курсу СВО «Магістр».
 
Міждисциплінарна курсова робота – це вид наукової роботи, який є самостійним навчально-науковим дослідженням студента, виконується на першому курсі з певного фахового спрямування та поєднує кілька дисциплін професійної підготовки магістра. Тема семінару є надзвичайно актуальною, оскільки міждисциплінарна курсова робота, яку виконують студенти магістратури, стане основою для написання дипломної роботи і від якості її виконання значною мірою залежить успішність написання магістерської роботи.
 
З ґрунтовною доповіддю щодо особливостей написання міждисциплінарної курсової роботи виступила к.е.н., доцент О. Л. Малахова. Олена Леонідівна зазначила, що курсова робота – це перша спроба дослідницької діяльності за логікою та процесом розробки наукової проблеми з поглибленням у обрану спеціалізацію. Текст курсової роботи вибудовується відповідно до принципів написання наукової роботи за логікою та результатами проведення власної наукової розвідки і може бути підставою для представлення результатів роботи на студентських наукових конференціях, конкурсах наукових робіт, участі в інших академічних подіях, а також основою для першої наукової публікації.
 
Метою виконання міждисциплінарної курсової роботи є систематизація, закріплення та розширення теоретичних знань, їхнє застосування для вирішення конкретного практичного завдання відповідно до вимог ОКХ з певної галузі знань, напряму підготовки, спеціальності, спеціалізації. Доповідач зазначила, що для досягнення мети у роботі вирішуються такі завдання:
 
– систематизація та поглиблення теоретичних знань у контексті вирішення певних практичних завдань;
– формулювання конкретної прикладної проблеми, що не знайшла достатнього висвітлення у науковій літературі та не вирішена на практиці;
– самостійне обґрунтування шляхів і засобів вирішення визначеної проблеми;
– встановлення внутрішніх і зовнішніх зв'язків між явищами та процесами, які є суттєвими для вирішення конкретного практичного завдання;
– формування висновків, рекомендацій і пропозицій за результатами проведеного дослідження.
 
У своєму виступі О. Л. Малахова також детально розглянула етапи виконання міждисциплінарної курсової роботи та критерії її оцінювання.
 
Тема методичного семінару викликала жваве обговорення, оскільки написання навчальних робіт такого роду є одним із базових професійних вмінь не лише сучасного економіста, але й людини з вищою освітою. Тому відповідальність щодо формування навиків вміння представляти та якісно формулювати власні думки, вибудовувати аргументацію, робити висновки й опановувати простір дискусії стають необхідними у повсякденному спілкуванні, соціальних мережах та будь-яких взаємодіях лежить на викладачах, які є керівниками з написання курсових робіт.