» » Круглий стіл на тему: «Суть та ефективність систем дистанційного банківського обслуговування»

Круглий стіл на тему: «Суть та ефективність систем дистанційного банківського обслуговування»

Дата: 13-11-2020, 12:09 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

 У рамках тижня фінансової грамотності, у четвер 12 листопада 2020 року, з ініціативи студентського наукового гуртка «Банківський аналітик» за підтримки професорсько-викладацького колективу кафедри банківського бізнесу Західноукраїнського національного університету відбувся круглий стіл на тему: «Суть та ефективність систем дистанційного банківського обслуговування».

Участь у заході взяли близько 40-ка осіб, серед яких професорсько-викладацький колектив кафедри банківського бізнесу, студенти спеціальності «Банківська справа» факультету фінансів та обліку ЗУНУ, студенти коледжу класичного університету Тернополя та учні загальноосвітніх шкіл м. Тернополя.

Модератори круглого столу –  кандидат економічних наук, доцент Галина Михайлівна Забчук та кандидат економічних наук, доцент Зоряна Казимирівна Сороківська.

Голова наукового студентського гуртка Анастасія Гаврилюк у вітальному слові підкреслила актуальність теми, особливо в сучасних умовах. Й наголосила: «Дистанційний чи віддалений банкінг не означає віддалення клієнта від банку, навпаки, банківські послуги стають більш доступними клієнтам, знаходяться завжди в них «під рукою», а задля максимального наближення послуг до клієнтів, банки використовують всі можливі технології».

Головні доповідачі:

        студент другого курсу Корнят Максим висвітлив сутність дистанційного банківського обслуговування. Студент зазначив, що характерними особливостями дистанційного обслуговування є зручність, простота, доступність операцій та послуг, які проводяться шляхом віддаленого банкінгу, проте варто акцентувати увагу і на ризиках, які можливі у віддаленому банкінгу;

        студентка четвертого курсу Яна Горобець оцінила стан дистанційного банківського обслуговування в Україні, використавши в якості орієнтиру три ознаки, а саме: рівень впровадження інтернет-банкінгу та мобільного банкінгу, дослідження більш затребуваних банківських послуг серед українських інтернет-користувачів, аналіз щодо виявлення банків, чиїми онлайн-послугами найбільше користуються українці. Також студентка зазначила, що з метою підвищення рівня впровадження дистанційного обслуговування, необхідно збільшити довіру клієнтів до послуг банку, які відбуваються поза його межами; зменшити ризики, які можливі при віддалених каналах обслуговування клієнтів; впроваджувати нові технології, які широко використовуються в провідних країнах світу.

Впродовж засідання члени гуртка разом із викладачами дискутували про переваги дистанційного банківського обслуговування в провідних країнах світу, про стан дистанційного банківського обслуговування в умовах корона кризи та про перспективи розвитку даної сфери.

Головним підсумком круглого столу став висновок про те, що основними перевагами використання дистанційного банківського обслуговування є зручність, простота, змога користуватися послугами у будь який час у будь-якому місці. Але зараз українці лише освоюють електронні канали дистанційного обслуговування, і відбувається повільний перехід від традиційного обслуговування до дистанційного.

Голова наукового гуртка Анастасія Гаврилюк подякувала доповідачам за цікаві та змістовні доповіді, кандидату економічних наук, доценту кафедри банківського бізнесу Ользі Іващук за організацію, кандидату економічних наук, доценту кафедри банківського бізнесу Юлії Галіцейській за інформаційну підтримку заходу, а професорсько-викладацькому колективу кафедри банківського бізнесу, студентам та учням за активну участь.