» » ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Нейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг: проблеми та перспективи»

ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Нейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг: проблеми та перспективи»

Дата: 13-05-2024, 10:30 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

 Запрошуємо студентів, аспірантів та молодих учених взяти участь у ІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції «Нейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг: проблеми та  перспективи», яка відбудеться 23-24 травня 2024 року.

Організатор – кафедра маркетингу факультету економіки та управління Західноукраїнського національного університету.

Тематичні напрями роботи:

  1. Проблеми і перспективи нейромаркетингу та поведінки споживача.
  2. Актуальні проблеми продажів онлайн та офлайн.
  3. Штучний інтелект як сучасний інструмент маркетингового аналізу.
  4. Актуальні вектори розвитку цифрового розвитку.
  5. Сучасні детермінанти розвитку класичного маркетингу.

 

 

Робочі мови конференції: українська, англійська.

Контактні особи: 067 960 48 36 – Володимир Дудар; 098 790 19 13 – Олена Борисяк.