» » ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих вчених «Нейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг: проблеми та перспективи»

ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих вчених «Нейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг: проблеми та перспективи»

Дата: 28-05-2024, 09:05 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

 За ініціативи колективу кафедри маркетингу факультету економіки та управління відбулася ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих вчених «Нейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг: проблеми та перспективи».

З вітальним словом до учасників виступив в.о.декана факультету економіки та управління – Андрій Коцур.

Пленарне засідання відкрила Олена Андрієнко, заступник директора з правових питань Publicis Groupe Ukraine, членкиня експертного комітету з питань розвитку сфери штучного інтелекту в Україні при Міністерстві цифрової трансформації України, членкиня наглядової ради Всеукраїнської рекламної коаліції (м.Київ) із доповіддю «ШІ у маркетингу: правові орієнтири при використанні».

Продуктивну дискусію також викликала доповідь «Дискримінація в рекламі: нормативно-правове регулювання», із якою виступила завідувач кафедри маркетингу ЗУНУ, д.е.н., професор Тетяна Борисова.

На пленарному засіданні виступили студенти Богдан Вірик (ПТ-31) з доповіддю «Вплив цифрових технологій на дофамінову систему: соціальні мережі у фокусі», Вікторія Андреєва (МАРК-21) з доповіддю «Мотивування у поведінці споживачів», Софія Біла (МАРК-21) з доповіддю «Роль реклами при формуванні думок споживачів», Анастасія Бура (МАРК-21) з доповіддю «Зміна структури споживчого ринку», Юлія Кривецька (МАРК-21) з доповіддю «Формування думок споживачів», Анастасія Кравець (МАРК-21) з доповіддю «Труднощі розуміння мотивації споживача», Дарія Ліхоша (МАРК-21) з доповіддю «Вплив культури на поведінку споживачів», Христина Онишків (МАРК-21) з доповіддю «Гендерні стереотипи в рекламі: вплив на споживацьку поведінку», Артем Цюрупій (МАРК-21) з доповіддю «Емоційний вплив на поведінку споживача».

Метою конференції було підвищення ефективності науково-дослідної роботи студентів, аспірантів та молодих вчених, посилення міжуніверситетської співпраці в науковій сфері, обмін практичним досвідом, а також поглиблення досліджень у сфері використання технологій нейромаркетингу, штучного інтелекту та цифрового

маркетингу для розвитку сучасного бізнесу.

Доповідачі отримали сертифікати про участь у науковій конференції.